شعر و داستان های من

سلام عارفه هستم شعر ها و داستان هایی که مینویسم را در این وبلاگ برای شما دوستانم می گذارم

شعر و داستان های من

سلام عارفه هستم شعر ها و داستان هایی که مینویسم را در این وبلاگ برای شما دوستانم می گذارم

باران

      


    باز باران    اما این جا بی ترانه 



میخورد برسقف قلبم         یادم اید روی ماهت 



              باورت شاید نباشد     که دلم تنگ است برایت          

نظرات 2 + ارسال نظر
حنانه پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 18:20 http://www.deloghalam.blogsky.com

سلام عارفه جون
نماز و روزه هات قبول،شعری که گذاشتی خیلی جالبه .
من برای وبلاگ گروهی آماده ام

ممنونم حنانه جوون
نمازروزه ی شماهم قبول ممنونم ک ب وبلاگم سر میزنی و نظرات قشنگی برام میذاری

motahare سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 01:04

ممنونم خیلی شعر جالبیه

خواهش میکنم قابل نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.