شعر و داستان های من

سلام عارفه هستم شعر ها و داستان هایی که مینویسم را در این وبلاگ برای شما دوستانم می گذارم

شعر و داستان های من

سلام عارفه هستم شعر ها و داستان هایی که مینویسم را در این وبلاگ برای شما دوستانم می گذارم

توپ عاشق

ما می دانیم که توپ عاشق دروازه است هربار که به زمین فوتبال می رود همه ی زمین خوردن ها همه ی ضربه زدن هارا تحمل می کند؛ودروازه 

می بیند که توپ برای رسیدن به او چه زحمتی می کشد و چه سختی هایی را تحمل می کند ولی افسوس که نمی تواند از جایش تکان بخورد و وقتی توپ یک لحظه می رود توی دل دروازه ، دروازه باتمام وجود اورا در اغوش می گیرد ولی باز ازهم جدایشان میکنند

نظرات 1 + ارسال نظر
m.m شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:38

عارفه جان خیلی زیبا بود فکر نمی کردم که از فوتبال هم میشود داستان نوشت دید دقیق و زیبایی داری موفق باشی

ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدید و برام نظر گذاشتین
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.